O mě

Jmenuji se Veronika a jsem knihomolka každým coulem. Miluju historické romance, ale i dystopie a detektivky - od Richarda Castla :)Miluju ten seriál :)

Popular Posts

Používá technologii služby Blogger.
čtvrtek 3. července 2014
Ahojky :) Spisovatele Nicholase Sparkse nemusím dlouze představovat, protože on je je prostě Bůh, pokud jde o romantickou literaturu. Četli jste nějakou jeho knihu? :) Krásný podvečer a užívejte prázdnin :)
V.


1 komentářů:

Libri a já řekl(a)...

Ano, přesně jak píšeš. Sparks je prostě Bůh. Četla jsem od něho prozatím Zápisník jedné lásky, který je úžasný. Chystám se i na další jeho knihy. Včera jsem viděla film Vzkaz v láhvi, který mě úplně dostal. Dlouho jsem nic tak krásného, smutného a intenzivního neviděla. A samozřejmě ukáplo i pár slziček (teda docela dost). Moc, moc se těším na knihu!!!
PS: Máš krásná videa, pokaždé se na každé nové moc těším, jsi můj člověk :c) Jsem také vášnivou čtenářkou romancí, hlavně těch historických :-)
Jen tak dál