O mě

Jmenuji se Veronika a jsem knihomolka každým coulem. Miluju historické romance, ale i dystopie a detektivky - od Richarda Castla :)Miluju ten seriál :)

Popular Posts

Používá technologii služby Blogger.
čtvrtek 31. července 2014
Ahoj :)

V ringu je boží kniha, ze které budete unešení :) Mějte se fajn :)
V.


2 komentářů:

Libri a já řekl(a)...

Jé, ty jsi ji už stihla přečíst? Super! Jsem ráda, že se ti tolik líbila. Brousím si na ni totiž taky zuby. Čekám až vyjde v srpnu ten třetí díl a pak si je koupím naráz ;c)) Taky se už nemůžu dočkat. Ten námět mě taky dostal.
Já myslela, že budou jenom tři díly, ale 5? Ještě lepší!
Mimochodem super recenze, těším se na další video :-)

Sisa Poliaková řekl(a)...

Pekná recenzia a veľmi sa teším nato ked si knihu kupím a prečitam si ju,zbožnujem takto pribehy :)